Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Yarım kaldım

Yarım kaldım
 

Kalbinin yarısı yoksa, yarımsındır tebessümlerin gibi


Uzattım elimi düşlere,
Güneşi hiç tutamadım.
Kaf dağında ateşler içinde,
Yansam da, yine yarım kaldım.
 
Sonra çılgın bir çocuk,
Kesti yolumu, onunla oynadım,
Çocukluğumu özlemişim,
Maziyi yaşatsa da, yarım kaldım.
 
Bütün olamazdık gerçekte,
Hayatın telaşında, sen ve ben yarım,
Bilmedim teninin sıcaklığını,
Gerçekliğini tanımadım, yarım kaldım.
 
Vadilerinde gezindi gözlerim,
Yürüdüm, zirvelerine tırmandım,
Şehri izledim sensizlikte,
Uçurumlardan düştüm, yarım kaldım.
 
Ne gece çaldı düşünü,
Ne hayalini rüzgara çaldırdım.
Nehir misali delice aktım.
Denize dökülsem de, yarım kaldım.
 
 
NOT:“Kimi zaman insan,
kendi nehrinde boğulur!”

 

BAKİ EVKARALI
 
Toplam blog
: 121
: 758
Kayıt tarihi
: 13.03.14
 
 

1979 yılında Denizli'de doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini Serinhisar ilçesinde tamamladıktan son..