Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '10

 
Kategori
Babalar Günü
 

Yarım kutlamalar

Yarım kutlamalar
 

Çok güzel geçen ada buluşmasını yazacaktım. Geçen hafta liseye geçen torunumun mezuniyet gecesini, mutluluğumu anlatacaktım. Sevgili Gül Alkan'ın maddi, manevi özverisiyle çıkan kitabımızdan ve toplantımızdan bahsedecektim. Allahın izniyle dostlarla buluşacağımız Çanakkale fethini konuşacaktım. Sizlerle her konuda dertleşecektim biraz ama canım öylesine yanıyor ki.. Ben şimdi evladını kaybeden o şehit babalarına ne diyeyim. Bizi İdare edenlerin!!! üç gün sonra unutacağı o evlatların, analarının ailelerinin, babasız kalan çocuklarının bir ömür sürecek yarımlıklarını nasıl unutayım...

Bu şiirimi biliyorsunuz ama yine dillendireceğim kalbimden;

Yurdumda bir bebek doğanda,

Benim gönlüm binbir beşik.

Bir yiğit bir kurşun yese,

Benim cismim delik deşik..

Yağmura , esir gözlerin,

Vedasız sevgililerin

Kütükten silinen erlerin,

Kalanları delik, deşik..

Babalar çocuklarına, çocuklar babalarına herkes sevdiklerine doysun bu kısa yaşamda dilerim. Sevgiyle sıkı, sıkı birbirimize sarıldığımız her gün aslında kutlanacak gündür.

 
Toplam blog
: 181
: 613
Kayıt tarihi
: 15.01.08
 
 

Öğretmen olan anne ve babam. Ankara'da geçen cocukluk ve gençlik yıllarım. Evimize sık,sık gelen bab..