Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '10

 
Kategori
İzmir
 

Yarım saatlik yol git git bitmiyor şekerim :)

Yarım saatlik yol git git bitmiyor şekerim :)
 

Evden işe gidişim yarım saat bile değil artık.

Bindiğim vesaitler filan yani.

Hele metro en fazla yirmi dakika sürüyor, istasyonda bekleme sürem dahil.

Önceden sadece bir saatim ana duraktan bindiğim otobüste geçerdi.

Evden çıkışım, durağa varışım filan daha da vakit alırdı.

İki seneye yakın gittim geldim öyle.

Nasıl gitmişim, hayret ediyorum şimdi.

Metroda o onbeş, yirmi dakika bana saatler sürüyor gibi gelmeye başladı bu aralar.

Neden öyle?

En ufak bir fikrim yok.

Yanlış hatırlamıyorsam on kadar istasyon var.

Bütün yol da yirmi dakika sürmüyor bile.

O kalabalıktan mı?

İndi bindilerden mi?

Tek tek durduğu istasyonlardan mı?

Anlayamıyorum.

O yol bana, iki yıl boyunca hergün gittiğim ve döndüğüm 43 km.lik yoldan daha uzun geliyor şimdi.

Bizim otobüs her durakta durmazdı.

Yolcusu belliydi sabah işe gidiş saatinde.

Akşam dönüşü de öyleydi.

Bir de aktarma yapardım üstelik.

Keyfim yerindeyse, ikinci otobüse binmez, vitrinlere baka baka yürürdüm Üçkuyular'dan Asansör'e kadar.

Taksim- Mecidiyeköy ya da Ulus- Atakule gibi o yol.

Yürürdüm :)

Haftada iki üç kez hem de :)

Yorulmazdım da :)

Şimdi yarım saatlik yolda bir hoş oluyorum :)

Bilimsel izahı vardır hoşluğumun herhal :)

Olmadı...

İzafiyet teorisinde kesin varımdır :)

Varımdır :)

''Sopalık'' olanlar kısmında olabilirim büyük ihtimal :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..