Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

11 Ocak '07

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Yarım sevenler

Yarım sevenler
 

Çok sevdim, çok sevildim, ama kendi adıma sevmeyi bilmeden sevmişim yani beklentili sevmişim, peki ya sizler?

- Neredeyse akşam oldu, hala ne bir telefon ne de bir mesaj çekti bak yine unuttu gitti beni.
- Bu yılda doğum günümü hatırlamayacak eminim. En iyi ihtimal mutlaka yine ortak tanıdıklara soracak "Doğum günü ne zaman diye?"
- Şu an kim bilir nerede kiminle ne yapıyordur? Seni seviyorum sözleri yalan mıydı acaba?
- Bunca yıl inandım ona, Allah bilir başka bir kadın, Allah bilir başka bir adam vardır eminim aldatıyordur beni vs. vs. diye..

Sizler de benim gibi kuruntuların şüphelerin koluna girip öyle mi sevdiniz sevdiğinizi, kendinize ve ona yaşadığınızı sandığınız sevgiyi böyle mi cehenneme çevirdiniz?

(Aferin bizlere, neden mi? Çünkü kırmızı kart hepimize)

- O bir insan!

Benim tapulu malım değil deyip, onun da kendine ait bir dünyası var deyip veya onunda kendine göre yaşamak en doğal hakkıdır dedik mi hiç?

- Peki ya, onu bir bayan arkadaşıyla veya bir beyefendi arkadaşıyla tesadüfen görmüşsek ya da birileri bize gelip senin eşini, sevgilini, aşkını vs.ni partnerini falanca yerde fişmanca ile gördük dediğinde küplere binip, ağız dalaşına seyahate çıktınız mı sevdiğinizle? Doğruyu söyleyenler el kaldırsın!

Ben söyleyeyim şu kıçıkırık dünyayı seksen kere devri alem yaptım ve yaptırdım.. Hemde sülale boyu, işte bu yüzden yine bana kırmızı kart ama bu defa koyu kırmızı..

Gülmeyin lütfen! Bak gülmeyin dedim küslük ederim:(

Kendimin bile dürüst cevap veremediği bu sorulara sizlerin cevap vermesini beklemem hiç doğru olmaz biliyorum.

Laf olsun torba dolsun konulu sorulara devam ediyorum yüksek izninizle..

Soruyorum şimdi hepimize, karşımızdakini yerli yersiz kıskançlıklarımızla üzerken, onu da kendimizi de on yaş birden yıpratıp ihtiyarlattık mı?

İşte bu yüzden yirmi beş yaşında değil de neden 46 yaşımda gösteriyorum şimdi ben, anladınız değil mi?

Hiç birimiz sağlıklı düşünemedik severken dostlar, acaba diyorum sevgi gözlerimizi mi kör etti yoksa düşünen insanlığımızı mı ?

Zaten bu ilişki biterse bitecektir bizler bunu değiştiremeyiz deyip, neden akıllı aklımızla sevemedik biz?

- Sahi hiç düşündük mü?
- Tabi ki düşünmüşüzdür..

Cevapların hepsi sınıfta kaldı adım gibi eminim(sabiş)..

- Kim cevap verecek?
- Yine ben mi?

Ah benim şapşal aklım nasıl düşünemedim ki ben sevgimin arkasına geçip bunca akılsız davranışlarımın, düşüncesiz hareketlerimin benden de sevgimden de nefret ettireceğini illallah dedirteceğini bardağın dolup taşacağını, yaa oh olsun işte bana..

- Ahh be, şimdi bana bir telefon etse, "Aç kapıyı ben geldim dese"
- Ruhum yedi düvel dolanır valla. Sonra mı? Hangi bencil duygu ve kıskançlık krizi tutar ki sevincimin tavana vurmasını, işte biz sevdiğini sanan sevenler, meğer bizler eksik sevmişiz arkadaşlar..

Karşı tarafın özgürlüğünü elinden almaya çalışarak sever gibi yapmışız açıkçası hırlaşmışız..
Ne onu ne onun sevgisini başkalarıyla paylaşmayı öğrenmeden, bilmeden sevmişiz, yani "Yarım sevmişiz"

Bu durumda tabi ki yine aferin bize..
- Şimdi elde ne var?
- SIFIR!

Oysa hepimiz biliyoruz ya, Sevgi paylaştıkça tad bulur, sonra damağa oturur, o tadı da ömrü hayatımızda başka hiç bir şeyde bu-la-ma-yız..

Var mısınız şimdi, daha fazla hırlaşıp gürleşmeden önce kendimize sonra sevdiğimize yazık etmeden şu kısacık hayatı huzurlu geçirip ve sağlıklı sevmeye yani eksik sevmemeye anlayacağımız sevginin hasına TAMAM demeye...

"Allah kullarını yaratırken kimsenin tapusunu kimseye vermedi!" A! Yarım seven bizler, bunu hiç aklımızdan çıkarmayalım emi..

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..