Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '08

 
Kategori
Özel Günler
 

Yarım yüzyılı geride bırakan eşim

Yarım yüzyılı geride bırakan eşim
 

Eşim MİKİO


Arkadaşlığımız sürerken "Seni JAPONYA'ya götürmek istiyorum. " dediği için evlenip, kariyerimi bırakıp peşine takılıp geldiğim eşim 10 mayıs , bize göre bir iki saat sonra elli yaşına girecek .

Saçında aklar arttı ... Biraz göbeklendi . Arada bir genç olduğunu ispatlamak istercesine karın eritme vs hareketlerini yapmaya kalkınca benden beter nefes nefese kalır .

KEDİ onun en sevdiği hayvan . Benim zorumla aldığımız köpeğimizi ve sonradan olan yavrusunu (iki golden retrıever ) yürüyüşe çıkartır .

Genelde ılımlı bir insan . Babamı çok sevmişti . Onu sokak kedilerini beslerken görünce çok duygulamıştı . Türkce bilmediği halde ailemle ilk karsılaşmadan sonra hemen kaynaşmıştı . Hem ailem hem arkadaşlarım onu sevmişti . Japonları hep kısa boylu sanan bir arkadaşımın eşi " AA boyu bizim kadar " demişti . Türkçe bilmiyor dedim ama yirmi yılın verdiği alışkanlıkla özellikle kardeşlerimle konuştuğum her şeyi anlar oldu .

Bazan neden bu kadar iyi düşündüğüm anlar oluyor bazan neden bu kadar aldırmaz diye kızdığım anlar oluyor . Ben ne kadar heyecanlı isem o da o kadar sogukkanlı ... Özellikle çocuklar konusunda . Ben onlara kızdığım ve bağırdığımda " Sen de bağır bir şeyler söyle" dediğimde "Ben de aynı anda bağırırsam çocuklar çılgına döner ben baska zaman bağırım ." der.

Bir konuda çocuklara kötü örnek ... onlar kursa giderken " Ben sizin yasınızdayken okuldan gelince çantayı kapıdan içeri koyup bisiklete binip oraya buraya giderdim " demiyor mu cinlerim tepeme çıkıyor .Neyseki özellikle ABD de master yaparken çok çalıştığını söylüyor .

Her evlilikte olduğu gibi inişlerimiz ve çıkışlarımız var . Yaşam engebelerle dolu ama elele verip yaşamı sürdürmeye karar verdiğimiz için buradayım .

Kızınca ya da bir şeye kafayı takınca Türkçe " BOŞ VER . " der . PATRON SENSİN yine en çok kullandığı cümlelerden biri .

Bu aralar canı sıkkın . Neden mi ? Oğlumuzun boyu onu geçti :(( Ve kızım onu trende karsılaştığı sinir olduğu amcalara benzetiyor :))

Herkese ailesi ve sevdikleri ile sağlıklı günler diliyorum .


MİKİO DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN . SAÇLARI BERABER BEYAZLATALIM (ben boyatıyorum ama o kendi haline bırakıyor ) . BİR YASTIKTA KOCAYALIM OLUR MU ?

Bu da Japonca kutlama ...OTANJYOBİ OMEDETOU .
 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..