Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '09

 
Kategori
Özel Günler
 

Yarın, benim doğum günüm.Ata'mın öldüğü yaştayım

Yarın, benim doğum günüm.Ata'mın öldüğü yaştayım
 

Bir gün daha beklesem adım Zafer olacaktı.Celal'de iyi. Esmayı Hüsna'nın 99 isminde yer alır.

İstiklal marşında, "hiddet, şiddet" ile geçtiğinden ve de "celallenmek"deyişi olduğundan, yanlış anlaşılır. Halbuki asıl anlamı"ulu"dur.

Yarın benim doğum günüm, ama babamın öldüğü yaşta değilim. Babamla her şeyim (tipim bile) uyduğundan, kısmetse yaşayacak 15-20 yılım var. Bir taraftan da baktım, Ata'nın öldüğü yaştayım!..

Mumcu üstadımın dediği gibi; "Her şeyin başı sağlık". Bu lafa bir parantez açıyorum; "Aklı başında sağlık!". Mumcu'nun bir takım fiziki rahatsızları var ve bundan memnun olan bir kaç aşırı uç var.

Mumcu'nun kafasında problem yok. Ama onun rahatsızlığından memnun olanlar, yarın kafayı sıyırıp 150 yıl yaşayabilir. Kakalarını sürgüyle alacak adam bulurlarsa..

Bel fıtığı rahatsızlğıma sevinen vatandaş! O sorun, 38 yıllık mesleğimden oldu. Yüzlerce insanı meslek sahibi yaptım. Kimsenin hakkını yemedim. "Babalar gibi" vergimi de verdim.

Bacağımı da aptallıktan kırmadım. Orhan Veli'de Ankara'da tedbirsizlikten belediye çukuruna düştü.

Bu yazıyı yazmadan önce deniz kıyısında, iki kız üç oğlanla kapıştı. Kızlar tekme tokat girişiyor. Laf atma meselesiymiş. Oğlanların tokatlara cevap vereceğini anlayınca, Naçiz, topal bedenimi gösterme ihtiyacı hissettim. Koçlar, artık buraları beğenmez... Defettik, kaçtılar!

30 ağustos, düşmanı defetme bayramıdır.

Doğum günü kutlamalarınızı peşinen aldım , kabul ettim.Lütfen kutlama mesajı yazmayın.

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..