Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '10

 
Kategori
Güncel
 

Yarın 29/Ekim Cumhuriyet Bayramı….

Yarın 29/Ekim Cumhuriyet Bayramı….
 

Bu sabah dışarı çıktığımda yüzüme bir gülümseme yayıldı. Birer ikişer evler Cumhuriyetimizin çiçeği bayrağımızı asmaya başlamıştı. Belliki öğleden sonraya kadar etraf gelincik tarlasına dönecek. Sabahın erkeninde işe gidenlerde akşam döndüklerinde asacaklar bayraklarını.

Her gün devamlı gazete alamıyorum. Ama düzenli olarak marketin önündeki standa dizilmiş gazetelerin ön sayfalarına göz atıyorum. Hızla bir gazeteden diğerine geçerken bir yandan da gözlerimin ısrarla ne aradığını düşünüyorum. Evet, gözlerim onca gazetenin ön sayfasında yer bulamamış bir haberi arıyor.

“Cumhuriyet Bayramı haberini”. Maalesef yok. Tekrar tekrar bakıyorum. Faydasız, neşem kaçıyor. İçimden söylene söylene eve geliyorum. Bereket istem dışı bir hareketle fırına girip ekmek alıyorum. Yoksa çoktan unuttum bile.

Evde bilgisayarı açıp gazetelerin internet sayfalarına bakıyorum. Iıııh, yok. Sanki yarın ülkemiz insanının dünya sahnesinde yeniden insanca yaşamaya karar verdiği gün değil. Televizyonlar da gazete sahiplerinin olduğuna göre oralarda da pek bir şey göremeyeceğiz.

Birileri el ele vermiş bize en önemli değerlerimizi unutturmaya çalışıyor. Yok, sayıyor, ilgilenmiyor.

Yarın verilecek kabul töreni ile çok değerli medyamız gazetelerinde çarşaf çarşaf, televizyonlarında saatlerle türbana sarılmış kafaları gözümüze sokacak. Böyle bir tören organize edilmemiş olsa kimse fark etmeden geçiştireceklerdi. Tıpkı her 23 / Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk bayramı haftasını üzerine bindirdikleri kutlu doğum haftası (?) ile örtmeye etkisizleştirmeye çalıştıkları gibi.

Aklıma gelmişken, bu günkü haberlerde var. Artık irtica iç tehdit sayılmıyormuş. Kararı çıktı ya artık meyvelerini kısa sürede toplarız.

Sözün özü dostlar, canım sıkkın ama yılgın, umutsuz değilim. Hepimizin CUMHURİYET BAYRAMI’mız kutlu olsun.

28/10/2010

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..