Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '09

 
Kategori
Haber
 

Yarın Çocuk Şenliği var Şişli'de

Yarın Çocuk Şenliği var Şişli'de
 

Okumak yelken açmak / eu


Değerli dost yönetmen, çocuk kitapları yazarı, sevgili Bilgin Adalı haber verdi. Yarın Şişli Haldun Dormen Sahnesi' nde bir şenlik var, Çocuk Şenliği, öyküler okunacak, kitaplar imzalanacak yazarlarımızca ve söyleşiler yapacak çocuklarımız ve kitapların geliri de ÇYDD ne akacak. Aynen iletiyorum:

"ÇYDD Şişli Şubesi, çocuk yazarları, illüstratörleri, yayıncıları işbirliğiyle, ÇYDD’ye destek ve Burs Fonuna bağış sağlamak amacıyla bir Çocuk Şenliği düzenliyoruz. 9 Haziran 2009, Salı günü (yarın) saat 10.00 ile 18.00 saatleri arasında, Şişli Haldun Dormen Sahnesi’nde, Türk çocuk edebiyatının önde gelen yazarları ve çizerleri öyküler okuyacak, çocuklarla birlikte resimler çizecekler.

Sahnede etkinlikler sürerken, fuaye alanında çocuklar, sanatçılarla birebir görüşme fırsatına sahip olacaklar. Etkinlik süresince yapılacak kitap satışlarından elde edilen tüm gelir, ÇYDD Burs Fonuna bağışlanacak.

Sizleri de aramızda görmeyi isteriz... "

Torunu olanlar, çocuğu olanlar yaşadı. Düşündüm de çocuk olmak şart mı, yetişebilirsem ben de gideceğim, kızlarımız okumak isteyen kızlarımız için ....

 
Toplam blog
: 566
: 1338
Kayıt tarihi
: 11.07.06
 
 

Edebiyatla ilgileniyorum. Ayrıca amatörce belgesel film çalışmaları yapıyorum ve kültürel etkinlikle..