Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '09

 
Kategori
Mizah
 

Yarın Küçük kurban bayramı!

Yarın Küçük kurban bayramı!
 

Yarın Küçük Kurban Bayramı!

Dünkü basın toplantısında Hükümet sözcüsü açıkladı.

“Değerli basın mensupları; Bilindiği üzere kurban bayramında kurbanını kaçıranlar oluyor, bir tarafını kesenler oluyor, hayır kurumlarına bağışlayıp kestiremeyenler oluyor diye kurban bayramından tam bir ay sonrasına gelen ilk Pazar gününü Küçük Kurban Bayramı olarak kutlamaya karar verdik! Böylece Millete eksikliklerini tamamlama fırsatı tanımış olduk arkadaşlar!”

“Efendim bazı hayır kurumlarının kurbanların üzerine yatma durumundan mı kaynaklandı bu?”

“Başta da belirttim; sadece bu değil! Kurbanını kaçıranlar ve kurbanı keseyim derken kendini kesenler vardı. Bunların taleplerini de göz önüne aldık!”

“Hac olacak mı?”

“Yeni geldiler kardeşim!”

“İkinci posta demek istedim!”

“Diyanetle bu konuda görüşmedik. Talep olursa niye olmasın!”

“Efendim uyduruk uyduruk yerler adına bağış toplanıyormuş!”

“Evet; böyle bir duyum aldık. Açızya ve Yedimya müslümanları için bağış toplayan bazı hayırsız kurumlar tesbit ettik. Bunlar hakkında yasal işlemler başlattık!”

“Efendim bir de hayır kurumlarının bir koyunu otuz hisseye böldüğü gibi dedikodular var!”

“Ona da şahit olduk. Bize gelen bir ihbar görüntüsünde bir koyuna otuz kişinin vekaletinin okunduğunu gördük. Mübarek sanki Domdom kurşunu türküsü! Adanadan Ayla, Bursadan Berrin , Yozgattan Cemil sayıp duruyor! Dersin TRT türkü istek programı! Bunlar yanlış şeyler!”

“Bir sorum daha olacaktı sayın bakanım!”

“Yok, tamam, daha soru almıyoruz! Hadi iyi bayramlar arkadaşlar!”

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..