Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '09

 
Kategori
Haber
 

Yarın MSN’de son gününüz!

Yarın MSN’de son gününüz!
 

hürriyetport


Bu habere sevinmedim dersem yalan olur, bizim Barış tam bir msn bağımlısı (oğlum) son günlerde uğraştığı oyun siteleri için “çevirmen aranıyor” ilanı vermişti.

Hani diyorum msn den kurtulursa aklına gelirim beni bir arar. Çünkü son günlerde ben arayınca çok yoğunum şu anda oyun diyaloglarını yerleştiriyorum diyor..

Habere göre MSN'e yarından itibaren girilemeyecek..

Uzun süredir paralı olacak söylentisi dolaşıp duruyordu, sonunda o gün geldi çattı..

Web üzerinden sunulan servis (Web Messenger) kapanıyor.

30 Haziran tarihinden itibaren webmessenger.msn artık olmayacak.

30 Haziran'dan sonra Web Messenger kullanmak isteyenler people.live sitesine yönlendirilecekmiş..

Bağımlılık için msn de bedel ödemek gerekecek gibi.

Kaynak: hurriyetport

 
Toplam blog
: 444
: 1284
Kayıt tarihi
: 13.09.07
 
 

MB zengin kültürel bir eksen; düşüncelerimizin buluştuğu, tartıştığımız, birbirimizi etkilediğimi..