Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '17

 
Kategori
Futurizm
 

Yarından bugüne kalanlar

Hava ılık ruhum uyandı. Gözlerim kenetlenmiş kirpiklerim yine dünden atılan çevre temizleyici kapsüller yüzünden yapış yapış olmuşlar. Kapsüllerin kesif metan gazı ve botanik bahçe kokusunun karışımı epeydir alışmaya çalıştığım bir koku. Çin-ja mahallesinin yukarısında orta sınıf yaşam yerlerinden birinde yaşıyorum. Mesleğimi merak ediyorsanız en eski mesleklerden gazetecilik. Yıl tabii ki 2224, mayısın 14'ü. Çin-ja mahallesi eski yüzyıllardaki şeklinin yeni versiyonu anlayacağınız. Hergün işe pervaneli dolmuşlarla evimin enerji koridorundan gidiyorum. Bu arada adım Konsül. Yollar enerji koridorlarıyla birbirine bağlı. Alt sınıf halen toprağa basabiliyor. Eski barakalar artık ultra yaşam odalarına dönüşmüş durumda. Dün akşam Ay'ın kocaman bir kadın yüzü gibi ağzı ve gözleri açık, hayretle dünyaya baktığını  fark ettim. Ara sıra da Ay'da koloni lüks yaşam alanlarındaki  üst sınıf partilerinin lazer yansımaları geliyor. Sirius gezegeni gibi büyük uzaylı temsilcilerin de katıldığı haberlerini ben gizli kanalımdan öğreniyorum. Dünyadakiler henüz bunu bilmiyorlar. Denizlerden balık halen çıkıyor evrimleşmiş olarak.

Dünya yönetim komite ülkelerindekiler güvenlikten sorumlular. Sarı deniz son alan olduğundan alt komiteler de üçgen demir gemiler sahada olur. Bu arada balıklar kanatlılar ve bazıları evrim geçirdiler. Yazıları size geçmişten geleceğe geçebilenlere büromda bir öğleden sonra saat 3'te düşündüm. Kayıt- yazar'ım ben düşünürken yazdı. İnsanları sorarsanız tam insanla, yarım insanlar, yapay insanlar var artık. Yapay insanların vücutlarının bazı bölümleri yapay olanlar. Yapay insanlar robot kökenliler. Dünya başkenti Osega şehri. İnsanlar eskisi gibi gülme , ağlama, sevinme, yardım etme gibi duygu belirtileri göstermiyorlar. Sadece başarılıiş ve üreme gibi durumlarda size farklı  gelecek çığlık gibi bir ses çıkartabiliyorlar. Bu nesil yarım yüzyıldır var. Bu nesil üst komitelerce yiyeceklerle ve görsel yayınların içinde yer alan şifreli alfa,beta,omega ışınlarının insanların bilinç akışlarıyla oynayarak yapıldı.

Gök yüzünde çim biçimli bulutlar görebilirsiniz artık. Gerçekleri son Pagoda 'nın yanındaki nehirin içinde bulabilirsiniz. Tanrı'nın Ay'dan kukla iplerini oynattığı haberini geçenlerde aldım bende. Dünya'ya özel görevli gelen insanların kar tanelerinde ki  kristalize şekilleri gibi farklı ama aynı ortak yapıya sahip olduklarını biliyoruz. İnsanlar eski insanların şekil ve karakterlerinin son versiyonları olarak tekrar tekrar geliyorlar. Ama hala değişmeyen köşeyi döndüğümüzde bize anlamlı bakan dilenci, kapının bize çarpmasını engelleyen komi burada. İyi,duygusal,güçlü kişilikler yok edilince,  titanlar en sonunda dünyayı tekrar ele geçireceklermiş. Size eski dilde yazdım. Bu yazıyı zaman tüneli postasında bulabilirsiniz.

Belki de görüşürüz ha...                           

 
Toplam blog
: 39
: 118
Kayıt tarihi
: 22.02.17
 
 

Pedagogum.Hobilerim; okumak,psikoloji, tiyatro,biyoloji,antropoloji,spiritüalizm,fizik,film,müzik..