Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '08

 
Kategori
Deneme
 

Yarınım

Yarınım
 

Eğer uyanamazsam yeni sabaha bilin ki umutlarım vardı benim. En büyük davamdı mutlu olabilmek. Gençliğim avuçlarımdan ayrılıyor, kanat çırparak bilmediğim uzağa. Kabuslar görüyorum, mutsuzum...

Eğer uyanamazsam yeni sabaha ruhumun bedenime ağır gelişindendir sebebi. Korktuğumdandır yaşamaktan. Savaşımdan kimsenin haberi yok. Yaraları ağırdır ömrümün...

Eğer uyanamazsan yeni sabaha bilin ki isyanımdandır suskunluğum. Kelimelerimin bozukluğu anlaşılamamaktandır. Çığlıklarım sessiz, bedenim soğuk...

Eğer uyanamazsam yeni sabaha, görün ölürken ki gözyaşlarımı. Nasıl ters düştüğümü yaşamakla. Evin önünden ayrılırken cesetim, anamın hakkıdır üstümde kalan...

Eğer uyanamazsam yeni sabaha, anlayınki çıkmıştır bedenim ebedi bir yola, umutları, davası yarım kalmış. Duyun kulaklarınızda çığlığımı ve son sözümü....

Ben acı çekmeye gelmedim mutlu olamıyorsam çeker giderim!!!

 
Toplam blog
: 31
: 592
Kayıt tarihi
: 08.09.07
 
 

19.05.1988 yılında İstanbul Fatihte doğdum. Mecburi istikametti benim ki, paramız olmadığı için Fati..