Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '18

 
Kategori
Şiir
 

Yarınsızlar da!

Sonra bekledim
Belkilerde dirildim
An an büyüdüm, çok ta şey etmedim.
Baktım sabah aynı,
Son kış gecesi'nin ayazı zavallı!
Kor olalı, zor duralı
Zamansız kalalı çok ola...

Saat bana seni,
Dün bana geçmişi
Hatırlata hatırlata;
Yarama, kan otura otura.

Belki diye bekledim
Beklerken yenildim
Çok zaman kaybetmiştim
Yanlış yanılgı, yanlıştı bekleyiş.
Bak sabah olur dayanmazsan kapıma;
Acıtırım canını kanata, kanata.

Büyüttüğüm satırlarda
Sabaha on kala;
Çok acıma, vedasızlarda yara!
Yarım kalanlanlara...

 Büşra Tabakoğlu

 
Toplam blog
: 11
: 104
Kayıt tarihi
: 14.10.17
 
 

Zaman zaman şiirlerden bahsedicez zaman zaman denemeler yazıcam ordan burdan; yolculuğumuz uzun. ..