Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '08

 
Kategori
Güncel
 

Yarışmaların suyu çıktı

Yarışmaların suyu çıktı
 

böyle yarışma olur mu?


Avruapa Yakası'nın son bölümünü seyrettikten sonra yemek yarışmasını gerçekten merak ettim. Önce tanıdıklarım ve etrafıma seyreden var mı diye bir bakındım. Seyreden bir kaç kiş buldum. Onlarda gülmek için seytettiklerini belirttiler. (?)
Sonra akşamı bekleyip yarışmayı seyrettim. Katlanamadım 15 dakika sonra vazgeçtim ama 15 dakika yetti sanırım. Gülse Birsel çok iyi süzmüş ve bir gram abartı olmadan kaleme almış. Yani gülünesi durumlar yok değil ama sıkıntı verici bir yarışma kim neden nasıl seyreder bilmem. Ama merak ederim.

Şimdi iş yemek yarışması yemek yapmak da tatmak da beceri isteyen bir iş. Tamam amatör bir iş yaptık denilebilinir ama insanın kendi rakibine oy vermesi ne kadar yarışma ruhuna uyar tartışılır.

Yemek yapılır masa düzenlenir herkes gelir ourulur yemekler gelir güzel . Daha ilk yemek çorba konur "ne var bunun içinde " diye ilk soru ve gerginlik. Yok ben tereyağı yemem, yok ben soğan , acı vs vs yemem. Bu kadar mı saçma olur yani sevmemek ayrı bir şey beğenmemek ayrı bir şey. Yani yapılanı kötülmek için biraz gayret gösteriyorlar gibi yapmacık gibi. O yemek böyle yapılmaz şöyle yapılır gibi laflar. Yani bir yemeğin değişik yapılış şekilleri olabilir.

Doğrusu ne olmalı bir jüri olmalı, ayrıca yarışmacıların kimin neyi nekadar evip sevmediğini önceden bildirmeli ki ona göre yemek yapılsın. Ev sahibi mutfağa gidince bir kötüleme bir dedi kodu ayıp yahu. Ne bileyim ben hiç mi hiç beğenmedim paylaşmak isteedim...

 
Toplam blog
: 21
: 918
Kayıt tarihi
: 19.11.08
 
 

Bir blog oluşturmamın en büyük nedeni ülkemiz ya da dünyadaki bir çok olayda yapılan yorumlarla hemf..