Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Yarsız yaşanmaz

Yarsız yaşanmaz
 

Dedim şu gönlüme fikrini söyle
Dedi şu dünyada yarsız yaşanmaz
Dedim nasip kısmet söyleme böyle
Yarsız yaşanır da arsız yaşanmaz

Dedim oyalanma kalk da gidelim
Düşelim yollara seyran edelim
Yerimiz yurdumuz nerde bilelim
Göçebeler gibi yersiz yaşanmaz

Dedim meramını yaz şu deftere
Dosdoğru bir lâf et şöyle bir kere
İnceden bir efkâr dökdü her yere
Dedi bu çirkefde şersiz yaşanmaz

Dedim umudunu kesme halıkdan
Ecrini o bilir sorma balıkdan
Elbet haberdardır bağrı yanıkdn
Sabır selamettir onsuz yaşanmaz

Dedim sen hiç beni bende gördünmü
Bir gün merak edip halim sordunmu
Ses ver deli gönül yoksa öldünmü
Dedi ölür isem bensiz yaşanmaz

AYNACI

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..