Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '12

 
Kategori
Dostluk
 

Yaş -almak

Yaş -almak
 

Asabi Kedi'yi okudum "Düşler ve Resimleri" ve sonrasında onu aradım 27 dakika konuştuk. Dostlarımdan bir Asabi Kedi kaldı geriye. Açıkçası başka da dostum kalmadı. Birkaç samimi arkadaş var ama dost olarak bir o kaldı. Biliyorsununz bu köşede tanışma hikayemizi anlatmıştm.

Asabi Kedi ve ben yıllanan şarap gibi yaş aldıkça değişerek aynı yönde ilerleyen nadir kişilerdeniz. Şayet ikimiz de gay olsaydık, bugün beraberliğimizin 18. yılını kutlayacaktık. Tabiki de değiliz, onun 2. çocuğu yolda, Ekim'de dünyaya gelecek. 

Birbirimizle konuşurken o kadar heyacanlanırız ki bazen ufkumuz genişler, Her birimizin, farklı bir düşüncesi o gün için hayatımızı değiştirir. Ve her konuda konuşma ögürlüğümüz vardır birbirimize karşı. Karşı taraf alınsa bile dinler, saygı gösterir birbirine. Aramızdaki en temel fark onun daha normal görünüp çılgın oluşu, benim ise görüntüm dahil her daim çılgın oluşum. Bunun başka bir sebebi ise onun kuşak olarak benden bir kuşak önce olması olabilir.

Acaba çocuklarımızda bizim gibi arkadaş veya dost olabilecekler mi? Çünkü nadir de olsa ailecek görüşüyoruz. En önemli sorun o Antalya'da ve ben Bursa'dayım...

Hayatımız devam ediyor. Düşüncelerimiz aynılaşıyor, problemlerimiz birebir aynı, aile yapımız keza öyle. Aslında karakterlerimiz  çok farklıdır. Ancak o kadar çok ortak isteklerimiz var ki hayata dair ve birbirmize karşı o kadar hesapsızız ki bir o kadar yakınız. Bizim en büyük sırrımız entellektüel paylaşım ve eşlerimizde en bulamadığımız husus da bu.

Teşbihte hata olmaz; bizler hem entel, hem de danteliz (Dantel, Dante'den geliyor)..

Ama dün konuşurken fark ettik ki eskisi gibi değil, çok daha fazla enteliz. Çok daha fazla şey biliyoruz hayata karşı, bilinmeyenimiz bir hayli azaldı. Tatmin olmamız kolay değil artık. Kolay kolay etkilenmiyoruz. Bu anlamda bu ortamda olmak ikimiz için de veli nimet. Burada olup yazmak kadar, burada olup okumak da en az o kadar önemli.

Evet dile kolay 18 yıl geçmiş tanışalı beri. Ayşegül'den ayrılıktan 6 ay sonra Yunus ile tanıştım ve acımı hafifleten kişi olma özelliği de var. O günlerde ona çok huysuzluk yapmıştım. Oysa o benim özümü görüp peşimi hiç bırakmamıştı ve iyi ki de bırakmamış.

İkimiz de yaş aldık...

Saygılar,

ANIL....

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..