Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Yaş altmış yedi

Yaş altmış yedi
 

arı ve gabbar çiçeği...


Yaş altmış yedi, tomurcuk can zamanı!

Ben baharı hiç böyle yaşamadım !

Akasya ıhlamur ağaçları bir hoş!

Kırda hoş kokuyor, meyve çiçekleri…

 

Baharı hiç böyle yaşayamadım.

Şakayık hardal çiçekleri iç içe sel.

Portakal çiçekleri hoş kokuyor

Kızlar cıvıl, cıvıl birazda civelek,

 

Baharı hiç! hiç böyle yaşamadım!

Bir hoş seker keklik, Arap bülbülleri,

Çukurova'm güneyin yiğit harmanı,

Aşıkı maşuku, can olur cananına,

 

Saz olur, söz olur, hazan ezan çan..!

Haslet canlar, ovamın semalarında,

Bir yanımda yusuf, bir yanım yama

Ben hayatı hiç böyle yaşamadım..!

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..