Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '16

 
Kategori
Futbol
 

Yaşa başkan, sevdim seni!

Yaşa başkan, sevdim seni!
 

18 Nisan 2016 günü düzenlediğiniz basın toplantısını canlı izleyemedim ama gazetelerin internet sitesinden okudum.

Valla başkanım, ben Galatasaraylıyım ama sizin istikrarlı duruşunuz, cesur söyleminiz hayran bırakmadı dersem yalan olur..

Hele Galatasaray, Beşiktaş başkanlarının tıpış tıpış katıldığı Dolmabahçe toplantısına gitmediniz ya, bir kez daha ‘helal olsun’ size!..

Artık şu saptamayı herkes kabul etmeli ve itiraf etmeli: ‘’Türkiye spor dünyası içinde Aziz Yıldırım’dan güçlü hiç kimse yoktur.’’ Ve bu rütbeyi fazlasıyla hak ettiğinizi düşünüyorum..

Hele teknik direktörlere, futbolculara Liberal dünyanın gerçeklerini yüzlerini tokat gibi vurmanız, müthiş ve heyecan vericidir..

Hele şu futbol yorumcularına, eski hakemlere, yazar, çizer takımına bodoslama giydirmeniz için ne söylense azdır..

Cemaate ya da paralel yapıya karşı ta başından beri yılmadan savaştınız, herkesi kandırdılar ama sizi asla..

Büyük sivil toplum kuruluşu olan Fenerbahçe Başkanı olarak cemaate karşı savaşta göğsünüzü siper ettiniz, Metris’e gittiniz ve şerefle hapis yattınız..

Her zaman iddiam şudur: Son 15 yılın siyasetinde en güçlü lider nasıl Tayyip Erdoğan ise siz de spor dünyasında en karizmatik lidersiniz..

Sizi niye sevdim, biliyor musunuz?

Evirip, çevirmeden, dobra konuşmanız yok mu, diğer kulüp başkanları yanında sizin heykeliniz dikilse olur..

Karnından konuşmayan, anlaşılması kolay hitabınız sayesinde sizi tüm Türk toplumu rahatlıkla kabul ediyor ve takdir ediyor..

Sizi daha önce defalarca eleştiren bir Galatasaraylı olarak hakkınızı teslim ediyorum ancak Galatasaraylı kalmaya devam ediyorum..

Ömer ÖZDAMAR (Yeni Sol Muhalif)

Bucak-BURDUR

Facebook : https://www.facebook.com/omerozdamar62?ref=tn_tnmn

Twitter : https://twitter.com/omerozdamar
E-mail : homeros80@hotmail.com

İnstagram : https://instagram.com/omerozdamar/

 

 

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..