Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '08

 
Kategori
Futbol
 

Yaşa Fenerbahçe, Sağol Volkan, Teşekkürler Zico...

Yaşa Fenerbahçe, Sağol Volkan, Teşekkürler Zico...
 

Dördüncü şıkkı unutmuşum... Uzatmalar...

Uzatmaya kalınca doğrusu biraz endişelenmiştim.... Fizik gücümüz yeter mi, diye sordum kendime...

Fakat fenerbahçe başabaş mücadelesini sürdürdü ve uzatmaları da gol yemeden kapattık....

Turu atlamış gibi bir his vardı içimde... Nedense penaltılarla kazanacağımıza inanıyordum...

Aleks'in oyun dışında kalmasıyla "penaltıları kim atacak?" diye sordum bir an...

Fakat umudum hiç bitmedi... Volkan'dan bir kurtarış mutlaka bekliyordum...

Ama yediği gollerin diyetini hakkıyla ödedi... Turu atladık... Sevilla'yı kendi sahasında eledik... Mutluyuz...

Fenerbahçeli olduğum için mutluyum bu akşam... Sarı lacivert renklere gönül vermiş herkese, olaya bir Türk takımının mücadelesi gözüyle bakan tüm sporseverlere bu başarı armağan olsun...

Yaşa Fenerbahçe....

 
Toplam blog
: 859
: 979
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi ve İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunu, ekonomik..