Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '17

 
Kategori
İzmir
 

Yaşa Şoför abi

Yaşa Şoför abi
 

salih arıkan bilgisayar kullanırken


Dün MÜSİAD’ın İftarına davetliydim. Otobüse bindim ve gideceğim yeri söyledim meğer aktarma sistemi değiştiği için yanlış otobüse binmişim. Şoför hemen yarı yolda benim otobüsümü gördü ve korna çalıp işaret verdi. Ben ilgili otobüse bindim. O şoförümüzde çok iyi ve ilgiliydi. Otobüsten inip son otobüse bindim ve zamanında iftara yetişdim. Şoförlerimize İzmir'de iyi değil diyorlar. Benim rastladığım çoğu iyi. Beni karşıdan karşıya geçiren mi ararsın. İneceğim yeri sorup tarif edenimi ararsın. Çoğu elinden geldiği ölçüde yardımcı olmaya çalışıyor. Duyarlı Şoförlerimize teşekkür ediyorum.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..