Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '07

 
Kategori
Haber
 

Yaşaaaaaa Fenerbahçe

Yaşaaaaaa Fenerbahçe
 

Kim ne derse desin şampiyonuz işte! Kıskananlar çatlasın!

Aslında çoktan şampiyonluğumuzu ilan etmiş olmamız lazımdı ama kısmet bugüneymiş.

Maçın özetini izledim de galibiyetle bile sonuçlanabilecek bir maçtı. Yani kendi sahamıza çekilmedik anlayacağınız. Adam gibi oynadık hem de sonuna kadar.

Tabi ilk dakikalarda gol yememiz şampiyon bir takıma yakışmadı. Fakaaat şampiyonluk her zamanki gibi bize çok yakıştı.

Ligde cadı kazanı gibi oldu mübarek. Beşiktaş'a noldu böyle ya? Ava giderken avlandı. Kupa sarhoşluğu yaramadı kara kartala.

Bundan sonraki maçlarda kazanması da çok zor artık. Tabi yorgunluk da var ama silkinmesi lazım. Bence göz göre göre ikinciliği Galatasaray'a bırakmamalı.

Galatasaray hakkında yorum bile yapmayacağım. Çünkü umurumda bile değil. Ama Sivas'ın kazanması gereken bir maçtı. Fırsatı tepti açıkçası.

Neyse efendim, biz önümüze bakalım.

Eveeet, hadi sarı kanaryalar! Şampiyonluk şarkılarını söylemeye başladınız mı?

"Ne mutlu seni sevene

Yaşaaa Fenerbahçeeee"

Eğer hala söylemeye başlamadıysanız, "ne duruyorsun be, at kendini denize" diyorum size ve hepimizi kutluyorum.
 
Toplam blog
: 77
: 939
Kayıt tarihi
: 13.01.07
 
 

1979 Giresun doğumluyum. Kendimi bildim bileli kalabalığı sevmem. İnsanlara karşı mesafeliyimdir. He..