Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Yaşadığım her anı derinden kabul ediyorum

Yaşadığım her anı derinden kabul ediyorum
 

Her bireyin yaşam oyununda olumlu ve olumsuz deneyimleri vardır. Olumlu dediklerimiz yürümeye devam etmemizi kolaylaştırırken, olumsuz deneyimler durup düşünmemizi, içimize dönmemizi sağlar.

Hepimiz hayatımızın belli döneminde, yol almamızı kısıtlayan bir takım kararlar almışızdır. Bu olumsuzluklar, gözyaşları dökmemize, uykusuz geceler geçirmemize sebep olmuş olabilir. Önemli olan bir gün geçmişe şöyle bir baktığımızda yaşadıklarımızı kabule geçmiş olmamızdır.

Bugün sizlerle bu konuyla ilgili olarak, kendime yazdığım mektubu paylaşmak istiyorum. Herkesin bir gün özüyle barışması dileğiyle…

Sevgili Ben ,

Yıllar boyunca yaptığım tüm hataları, bu hataların hayatıma getirdiği tüm olumsuzlukları, sevgiyle kabul ediyorum. Biliyorum ki  yaşamım süresince yaptığım tüm seçimler , bugün aynada gördüğüm kişiyi oluşturdu. Aynadan bana doğru bakan gözlerin içini, manayla doldurdu.

Yaptığım tüm yanlışlar ve tüm  kararsızlıklarım bugün toprağa daha da sağlam köklenmemi sağladı. Yürüdüğüm yolların ışıklanması için gerekli donanımlara sahip olmama yol açtı.

İşte bu yüzden, sırf bu yüzden, yaşadığım her anı derinden kabul ediyorum. Kendim olmayı seçiyorum. Gerçek mükemmelliğin kendim olmak olduğunu biliyorum ve  ben beni seviyorum.

                                                                                                    Ayperi Ferda Oral

                                                                                                      Eğitimci Yazar 

 
Toplam blog
: 103
: 6084
Kayıt tarihi
: 06.02.13
 
 

Hacettepe Üniversitesi  İngiliz Dil Öğretmenliği mezunu Ayperi Ferda Oral, üstatlardan, Metafizik..