Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaşadığın yere yabancı olmak

Dogup büyüdüğüm kasabaya şuan o kadar yabancıyım o kadar uzağım ki acaba sorun bende mi diye düşünüyorum...

Lise yıllarında ayrıldım kasabadan çok uzak bir yere değil 1.5 saatlik mesafedeki il merkezinde okudum ve üniversite yılları başladı liseden sonra uzak diyarlara 14 saatlik mesafeye...

Yıllar geldi geçti şimdi 25 yaşındayım gurbetteyken özlemini duyduğum memleketime her gelişim heyecan dolu oluyordu...

Ama şimdi 6 aydır kasabamdayım ve o kadar yabancılaşmışım ki anlatamam. Herkes yabancı sanki ama burası benim memleketim, gülle (misket) oynadığım, tel araba (kalvenizli demir telden yapılan oyuncak araba) sürdüğüm, bisikletimle yollarını sabahtan akşama kadar aşındırdığım benim memlektim benim kasabam benim evim.

Bakıyorum çevreme benim arkadaşlarım yoklar hepsi dışarıdalar hiç kimse kalmamış benim emsalim, tek başımayım şuan memlektte herkes uzak ben uzağım herkese....

 
Toplam blog
: 9
: 2791
Kayıt tarihi
: 05.06.08
 
 

Öğretmenlik okudum. Şu an Hatay'ın Hassa ilçesinde Başkent Bilgisayar da şubeden sorumluyum. ..