Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaşadığını Hissetmek

Yaşadığını Hissetmek
 

Bazen hissediyorum yaşadığımı, bazense kalk işe git, sonra akşama kadar çalış kaosu içinde kendimi fark edemiyorum. Gezemiyorum, ani tadında yaşayamıyorum. Duygularımı bile tam olarak farkında değilim sanki, duygusuz gibiyim. Sarhoş gbi yumuşak bulduğum koltuklarda uyuyakalabiliyorum, beynim sarhoş. Nerdeyim derken, bi bakıyorum evimde yatağımdayım. Uyumak üzereyim. Uyumaktan vazgeçiyorum, uyumak, uyku, uyu. 

Uyku. Kendinde olmayı biraktığın, hayal dünyan, bilinçaltinla gezebildiğin, korkularınla yüzleştiğin, kollarında rahat olabildiğin. Ruhunu çikarıp asarken, rahatladığın, ellerinden kayıp giden duygularını teslim ettiğin. Seni anlayan en derin çizgi uyku belki de. Sarhoş eden ve unutturan, kötülükleri durduran.

Güzel bir şarki notalari ile toparlıyorum bazen ruhumu, rahatlıyor, kendine geliyor. 

Lanet olsun bu kötülüklere diyor

İnsanlar ölmesin artik, kan olmasın. 

Annesi babasını kalıntılar arasinda aramasin kimse,

Cocuğu için karakol hastaneleri dolaşmasın anne babalar,

Kendisi için kuyu kazmasın kimse,

Coğrafya kalıntısı için canlar yanmasın,

Ruhlar parçalanmasın artik yalan dolanla.

 

 
Toplam blog
: 48
: 148
Kayıt tarihi
: 22.05.15
 
 

İstanbul Üniversitesi, Bankacı, Gezgin.   Bende yazınca rahatlıyorum ne yapayım. Beni de böyle yara..