Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Yaşadıklarımdan öğrendim

Karşı tarafın haklı olduğunu,
bitaraf olduğumda,
Karşı tarafın daha akıllı olduğunu,
bertaraf olduğumda öğrendim.
 
 
 
Herşeyi kontrol edemediğimi,
kendimi topladığımda,
Başkalarına göre yaşamamayı,
kendimi bulduğumda öğrendim.
 
 
 
İşimi önemsemeyi ama işkolik olmamayı,
sevdiklerimi kaybettiğimde,
Günü yaşayamadığımı,
dünü terkettiğimde öğrendim.
 
 
 
Gülmenin zaaf olmadığını,
kuvvetli olduğumda,
Rüzgara muhalefet etmemeyi,
savrulduğumda öğrendim
 
 
 
Yanlızca arkamda bıraktıklarımın bana ait olduğunu,
yaşadıklarımdan değil,
 
yaşattıklarımdan öğrendim.
 
 
 
                                                   Hakan Özyılmaz
 
Toplam blog
: 15
: 75
Kayıt tarihi
: 05.02.15
 
 

Çevremde hukukçu diyorlar ancak kendimi hukuk teknisyeni olarak tanımlıyorum, Hukukçu olmanın meş..