Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '09

 
Kategori
Güncel
 

Yasağa saatler kaldı...

Yasağa saatler kaldı...
 

Yaz Memurum:Suçu sigara üretilen ülkede sigara içmek.


Devletim memuruna bir kazanç kapısı daha açıyor. Memurlar sevinirmi yoksa dövülürmü bilmem ama güzel para kazanacakları kesin. Alışveriş merkezleri ve çocukların bulunduğu yerlere bir tiryaki olarak çok saygılı olduğumu bir önceki yazımda belirtmiştim.

Barlar

Gazinolar

Diskolar

Kahvehaneler

Barlar, tekel tüketen yerler. İçki, kadın, sigara.

Bir şişe bira 1.70 krş. Barda 4 tl. Kadına ısmarlarsan 10 tl. Kafayı bulursan paha biçilmez. Hesap iste 300 - 1500 tl. Bu bir masadan alınan ücret. Senin memurun ayda kaç para alıyor sayın devletim. Barcı bir masayı memuruna verdiği zaman o memur kapıda erkete olur. Memurları zan altında bırakmayın diye bana milliyet' ten red gelebilir ama dayak yemekten para almayı yeyler bence.


Gazinolar içki, sigara, olmazsa olmazı kadınlar.

Bira şişe yine aynı alınış; 1.70 krş. Gazinoda kendin içersen 4 tl. Kadınsız gazino düşünülemez kadına ısmarla 10 tl. Kadın cazibesini koyar ortaya bardağı olur 20 tl. Boynuna sarılır öper kadeh fiyatı olur 30 tl. Biraz bacak açar oldu kadeh fiyatı 40 tl. Saatler ilerler başından aşağı peçeteler dökülür, kadın elini pantolonuna koymasına paha biçilmez. hesap 800+ cebinde ve hesabında ne varsa. Ayda 1000 tl. + 2000 tl kazanan memur gel buraya ceza kes. 50 tl. için adam öldürülen bu ülkede.
Gazino işletmecisi 20 masalık bir yerde bir masanın kazancını hiç saymazmı? En namuslu insan bile namussuz olur.

Diskolar, asi gençliğin son durağı.

Hangi üniversitelinin, hangi gencin kazanmadığı parasını alacaksın. Ceza işletme sahibine kesilecek. Bir tek disko' ya ceza uygulayın ben birşey bilmiyorum demektir. Ayrıntıları gelecekte manşetlerde görürüz nasılsa.


Parası olan kahvehane işletmez.

Evet parası olan insan kahvecilik yapmaz. Parası olan insanlarda kahve yerine çay bahçeleri, kafeteryalar açar. Kahvehanelere' de işi olmayan, parası bir çay içecek kadar az olanlar gelir. Sen cezayı bir çay satıp evine ekmek götürmeye çalışan kahveciyemi, orada iş bekleyen boş adamamı kaseceksin.


Bu toplum buna uyarsa vay halimize.

BUNU:

Kaldırımda yürümek.
Piknik yapmak.
Denizde yüzmek.
Evde eşinle sevişmek.
Hatta üç öğün yemek yasakları izler bence...

 
Toplam blog
: 19
: 672
Kayıt tarihi
: 13.02.09
 
 

BEN NE DUVARLAR GÖRDÜM, HEP YIKILDILAR.    ..