Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yasak hemşerim yasak...

Yasak hemşerim yasak...
 

Bu Siteye Erişim Engelenmiştir...


Youtube yine kapalı. Gerçi son zamanlarda çalışırken gören olmamış arkadaşı.

Belgesellerde görüp de en çok güldüğüm hayvanlardan biridir devekuşu. Tehlike anında kafasını kuma gömdüğü, tehlike olmadığını düşündüğü an…

Youtube girilebilmesi için explorerın DNS yada IP ayarlarını değiştirmek gerekiyormuş. Şuç mu işliyorum acaba bunu söylerken…

Devekuşunun vücudu tamamen dışarıda…

İbrikçi başı vardı eskilerde humumi helaların girişinde. Görevi tuvalete giren müşteriye ibriği vermekti.

Birgün adamın bir tanesi çok sıkmış koştura koştura gitmiş helaya. Kapmış ilk ibriği tam girecek tuvalete ibrikçi başı demişki o ibriği alamassın. Adam şaşırmış, ama acilde girmesi gerekiyor mecburen yandaki ibriğe uzanmış, uzanmış uzanmasına da ibrikçi başı “onuda alamasın hemşerim.” Adam dayanamamış en sonunda hangisini alayım demiş. İbrikçi başı da "en sondakini alabilirsin" demiş. Adam kaptığı gibi ibriği dalmış tuvalete. İşini görürken düşünmüş “bu ibrikçi başı neden aldırmadı bu ilk iki ibriği” çıkışta da sormuş merakını gidermek için.
“Ya sen bana niye son ibriği aldırdın, onun farkı neydi?”
“Herkes kafasına göre ibrik alsa hemşerim, benim ibrikçi başılığımın ne önemi kalır?

 
Toplam blog
: 15
: 4454
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

1978 yılının 30 Ekim'inde İzmirde dünyaya geldim. Annem ile Babam, Eczacılık Fakültesinde okurlarken..