Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yasakk kardeşimmm!!!

Yasakk kardeşimmm!!!
 

İftar Saatini Öğrenirken Yukarıdaki Kızın Adresini Almak Serbesttir…

Sevgili Milliyet blog arkadaşlarıma duyurulur!....

2008 İftar saatini merak edip de tesadüfen din içerikli bir internet sayfasına girerseniz, sayfayı açar açmaz ne görmeyi beklersiniz? Daha doğrusu ne görürsünüz?

Ben google.dan, girdim ve ne görsem beğenirsiniz?

Sayfanın en tepesinde kocaman bir arkadaş sitesi reklamı ve seksi bir bayan resmi, altında da aynen, “Yukarıdaki kızın msn adresini al!” yazılı pano.

Bu dindar kardeşlerimiz, tabi ki bu arada, iftar saatlerini vermeyi de ihmal etmemişler.

Hele şükür!

Hele şükür, derken, gene ne görsem beğenirsiniz?

İftar saatlerinin sağ yanında, “İddia Nasıl Oynanır” diye bir köşe.

Bu sayfa insanı şaşkınlıktan afallatır.

Üst panoda seksi bir bayan, sağ köşede İddia oyunları….

Youtube’u kapatan beyinler, bu siteye TORPİL geçmiş... “Onlar bizden!” demişler.

Ben bu site kesinlikle kapatılsın, demiyorum. Asla.

Diğerleri neden kapatılıyor, diyorum.

Yasakçı zihniyet……. Asla ahlak getirmez, yozlaşma ve sapkınlık getirir

 
Toplam blog
: 103
: 8825
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

İngilizce Öğretmeniyim. Ek olarak makale, kitap çevirisi yapıyorum. Antalyanın bir yerel gazetesinde..