Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yasaklı Minik Kelebek

Yasaklı Minik Kelebek
 

Kelebekler Özgürdür


1985 veya 1986 yılları olmalıydı.


Antalya'da öğrenciydim o zamanlar, dört arkadaş aynı evi paylaşıyorduk.


İstanbul'da Deve Kuşu Kabare Tiyatrosu'nun Yasaklar adlı oyunu izlenme rekorları kırıyordu.

Oyunu sahnede izleme fırsatı bulamadım.


O zamanlar video ile bile tanışmadığımız yıllardı ve YASAKLAR o kadar güzel bir oyundu ki, kasetleri bile çıkmıştı. Biz de arkadaşlarla evde oturup YASAKLAR'ı dinlerdik.


Oyunun bir yerinde, okul müsameresinde söylenmesi yasaklanan bir şarkı vardı, şarkının sözleri okul idaresi tarafından değiştirilmişti : " Minik, minik minik kelebek, minik kelebek.


Kon bir dalda dur uçmak ne demek?Uçmak ne demek .

Sanatçı olmak böyle bir şey her halde. 25 yıl sonrayı o günlerden tahmin etmek, öngörü sahibi olmak ve topluma mesaj vermek ...


Bu yazıyı neden mi yazdım?

Blospot YASAKLANDI sonra tekrar açıldı, şimdi de İNTERNET YASAĞI geliyormuş.

Böyle böyle özelimize inecekler diye de endişelenmiyor değilim.


Yirmi birinci yüz yılı her türlü teknolojik donanımla gümbür gümbür yaşarken, yasaklı minik kelebek olmak istemiyorum da ben, bu yüzden yazdım :)))

 
Toplam blog
: 157
: 1671
Kayıt tarihi
: 12.10.06
 
 

İstanbul doğumluyum ama 20 yıldır Antalya'da yaşıyorum. 3 yaşında bir oğlum var ve eğitimciyim. Kend..