Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '11

 
Kategori
Öykü
 

Yaşam anlarda saklıdır.

Yaşam anlarda saklıdır.
 

Küçük dünyalar ayrıntılarda saklıdır.


Minimal Öyküler 

14. Sevgi Çölün düşüdür yağmurla dans ederken, yorgandan bir karın altında sevişmek. 

15. Dilek Sekseninci doğum gününü kutlayan diktatör, Ülke haritası şeklindeki yaş pastanın üzerinde yanan mumları üflerken bir dilek tuttu. ‘‘ Yaptıklarım yapacaklarımın teminatıdır. ’’  

16. Açık Hava Cezaevinde iğne atsan yere düşmüyordu. Gardiyanı gören mahkûmların uğultusu birden kesildi. Geriye doğru çekildiler. Yeni gelen mahkûm kalabalığı yararak ileri çıktı ve gardiyana seslendi. —Bakın görüyorsunuz ne kadar sessiz ve uysalım. O yüzden lütfederseniz en önce avluya ben çıkmak istiyorum. Gardiyan gülümseyerek; — Tabii memnuniyetle neden olmasın! O lütuf bize ait. Haaa unutmadan bugün avlu günü değil ki; idam sehpası kuruluyor dışarıda lütfen önden buyurun. 

17. Söz Kuzu ilk ve son kez duyuyordu; koyun koyuna yattığı kurttan bu tatlı sözleri —Seni çok seviyorum. 

18. Gökyüzü Bu gece seni çırılçıplak gördüm Ayyy dede. 

19. Elmas Karaelmasın alnına yazılmış, madencinin teri… 

20. mi? —Ey tanrı, sen bu canlıları, öldürmek için mi yarattın.  

21. Tecrit Belleğim silindinotlar tutuyor beni ayakta.  

22. Gece Ne kadar çok okursam o kadar iyi gece erken bitiyor. 

Söke Öykü Roman Dergisi Kasım-Aralık 2010, sayı: 6, yıl: 1, sayfa: 29 

 
Toplam blog
: 10
: 279
Kayıt tarihi
: 10.10.07
 
 

Ankara'da yaşıyor. Edebiyat ilgi alanı...