Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Yaşam aşktan üstün

Yaşam aşktan üstün
 

...


Duraksız zamanlarda duraklı yolcularız

Ah alıp götürdükleri dinmez zamanların

Aşk yaşamın bir parçası yaşam aşktan üstün

Yaşarken severiz hesabını yapmayız ayrılıkların

Yaşama aittir acı çekmek de, sevmek de

Yalnız sevmeyi yeğlemek

Reddetmek acı çekmeyi

Reddetmektir yaşamı ...


Hayat acayipsin güzel bir düş gibi

İşte bu gün de yaşıyorum ne güzel

Aşksız da yaşıyorum işte

Yüreğime kazınmış yaşam ateşi...


Güneş küsmüş bugün gökyüzüne bana ne

Oturup ağlarım bu küskünlüğe sana ne

Bulutlar geçer gözyaşımı silerek kime ne

Sen kal gittiğin yerde

Böylesi daha güzel..

Kirletilmiş ise gökyüzün

Boğdurulmuşsa denizin dalgalara

Gitmek zamanıdır düşleri sırtlayıp

Ben çoktan gittim senden

Sen kal oralarda...

Bu gün bir demet Lilyum geldi bana

Nasıl güldüm nasıl hayatın cilvesine

Kimden mi?

Sana ne…


Bak güneş de açtı

Hadi herkes kendi yoluna…

 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..