Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '09

 
Kategori
Deneme
 

Yaşam derslerinden notlar...

Yaşam derslerinden notlar...
 

Yaşa ki neler göresin....

Bir kaşık suda da boğulurmuş insan.

Ummadık taş baş yararmış.

Gün doğmadan, neler doğarmış.

Dağın arkasında da insanlar yaşarmış.

Tereciye tere satılırmış...

Komşu komşunun külüne, altın kapının demir kapıya işi düşermiş.

Yaşadıkça çok şeyler görürmüş insan !

Aynalar da dünkü ayna değil. Yaşamla birlikte aynalar da yaşlanırmış.

İt ürürken, kervan yürürmüş, tereyağdan kıl çeker gibi yapılırmış yolsuzluklar.

Sağ gösterip sol, sol gösterip sağ vurulurmuş.

El, elin eşeğini türkü çağırarak ararmış.

Eşek bulamayan, kendi yükünü kendi taşırmış !...

Erdemsizler, erdemsizce, erdem pazarında erdem satarlarmış.

Sahnenin önünde evliya, arkasında eşkiyaya dönüşürmüş insanlar.

Rab bana, hep bana, istemem sağ cebime koy demenin de eğitimi varmış.

Benim babam seni döverden, benim partim senin partini dövere, uzanırmış evrim

Gelinim sana söylüyorum, kızım sen anla da, düşünsel anlamda bir evrim geçirmiş.

Kavaktan öteye de yol gidermiş. Yolsuzluğun adı, benim memurum işini bilire dönermiş.

Yaşaki; neler göresin....

Gördükçe aklın karışa...

Aklın karıştıkça, dilin açıla...

Dilin açıldıkça, başın belaya gire...

Başın belaya girdikçe, Onuncu köye doğru yola koyula-sın...

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..