Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Yaşam en güzel akşamüstleri gülümser bana…

Yaşam en güzel akşamüstleri gülümser bana…
 

Yaşam en güzel akşamüstleri gülümser bana...


Yaşam en güzel,
Akşamüstleri gülümser bana…
Sokağa sızar yemek kokusu,
Alelacele ekmek almaya gider
Evin çocuğu…
Ocaklarda çorba kaynar,
Kaçırılmıştır otobüs,
Beklenecektir daha durakta..
Yaşam en güzel
Akşamüstleri gülümser bana…
Yollarda bir telaş, bir telaş…
Okullar dağılmış,
Evlerin ışıkları
Yanmaya başlamış tek tek…
Çöp kutularını karıştırır kediler,
Yanınızdan aceleyle
Bir bisikletli geçip gider..
Yaşam bana en güzel
Akşamüstleri gülümser…
Mevsimlerden yaz ise,
Koltuğunun altına
Karpuzunu almış bir baba,
Yaşam en güzel
Akşamüstleri gülümser bana.


Müşerref ÖZDAŞ
Ekim 2009
 
Toplam blog
: 59
: 676
Kayıt tarihi
: 13.09.09
 
 

10.06.1961 Kütahya-Simav doğumlu. Tüm eğitim hayatı İzmir'de geçti. 1982 E.Ü.Fen Fakültesi Biyolo..