Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Nafiz Kılıçalan

http://blog.milliyet.com.tr/besiroglu

25 Kasım '19

 
Kategori
Şiir
 

Yaşam Güneşinin Haki Alevi

 
Yaşam güneşinin haki alevi
Çarnaçar hayatı sürüyorum ben
Dil de tezahürü bir matem evi
Ruhumu gandırıp örüyorum ben
 
Sineden doluydum kalbim şikeste
Etraf saf saf olmuş benden vareste
Daltaban velâkin başım es este
Sergüzeşt derbeder yürüyorum ben
 
Baziçe doğudan batıya kadar
Bühtanlar uzandı feleğe kadar
Nemrut’tan Ağrı’ya ereğe kadar
Yeminli şahitler görüyorum ben
 
Dört dörtlük manzûme budur hikâyem
Mazide kayıtlı hayatım eylem
Bu dem de şiirle değişti çehrem
Kapattım defteri dürüyorum ben
 
Beşiroğlu | 23.04.2016
 
 
Toplam blog
: 58
: 49
Kayıt tarihi
: 21.08.19
 
 

 Emekliyim.. Şiir, edebiyat ve güzel sanatlara ilgi ve alaka duymaktayım.  ..