Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '18

 
Kategori
Siyaset
 

Yaşam Öyle Zorlaştı ki

Yaşam Öyle Zorlaştı ki
 

Ma aile bizleriz


Son günlere bakıyorum
İçim kararıyor canlarım
Pahalılık almış başını gitmiş
İstanbul’dayım bir aydır
Neye el atsan el yakıyor
Ayakkabı alayım dedim
İndirimden yararlanayım da
Yüzde 60 indirimli ayakkabının fiyatı 550 lira
Vay vay
Hadi o olmadı
Bir deri mont alayım dedim
Onun yüzde 60 indirimli fiyatı 3600 lira
Hemen sıvıştım oradan
Satıcı genç çok mu pahalı amca dedi
Evladım benim emekli maaşım 2800 lira
Bir aylık maaşımla bir mont alamıyorum dedim
Genç döndü bana dedi ki
Amca bir maaşınla vereyim montu sana
Ben de peki ne yiyeceğim sonra ben dedim
Dudağını kıstı kaldı genç
Börekçiye gittik hastamız vardı tanıdığımız
Börek götürelim giderken dedik
Kilosu 98 lira böreğin
Kaçtık hemen oradan da
Dedi hanım biraz iç ceviz alalım
Girdik ceviz satılan yere kilosu 98 lira
Allah, Allah’la kaldık
Hiçbir şey alınacak gibi değil dedik hanımla
Hanım dedi ki torunlara sucuk alalım
Peki dedim gittik sucukçuya kilo 105 lira
Pes ya pes ya
Utanılacak durum ya
Banka faizlerine bakıyorum yüzde 25 yalın halde
Bir de masraflarını ekle gör halini
Türkiye gibi köklü devlette bunlar yaşanmamalı canlarım
Cumhurbaşkanımız G20 zirvesine katılıyor
Yani dünyanın en gelişmiş ekonomisine sahip ülkeler zirvesine
Biz se bu nahoş ekonomik durumları yaşıyoruz
Olacak iş mi bu şimdi
Ben diyorum ki
Hiçbir art niyet taşımadan hem de
Bu ekonomik durumla yöneten halkın yüzüne bakamamalı
Ve derhal işe koyulmalı
Öncelikle faizleri düşürmeli
Ve böyle fiyat arttırma indirmelerinin ülkeye yakışmadığını
Üreten ve aracılara anlatmalı
Piyasa ekonomisinin temeli olan
Sağlıklı üretim tüketim dengesini sağlamalı
Keynes’in batağa giden İngiliz ekonomisini kurtardığı
Ekonomik yapılanmaya yönelmeli
Yani piyasaya para sürmeli halk alışveriş yapabilmeli
Tüketim gelişmeli ki iş yerleri de rahat çalışmalı
Ben Türk siyasetinden bunu bekliyorum
Öyle yapay çekişmelerle bizi oyalamasınlar beyler
İktidarı da muhalefeti de bugünlerde
Belediye seçimlerine daldılar
Ekonomiyi ağızlarına bile almıyorlar
Ben halka sesleniyorum yine
Ses ver halkım
Ses ver halkım
Ses ver halkım diye seslenip duruyorum
Benden bu kadar
Gerisi halka kalmış
Sağlıcakla kalınız
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..