Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '12

 
Kategori
Sinema
 

Yaşam Şifresi

Yaşam Şifresi
 

Film    : Yaşam Şifresi

Tür     : Bilim Kurgu

Puan  : 10 üzerinden 10++

Bazı filmler vardır ki kült film olarak tabir edilir. Bu filmler ölümsüzdür ve etkisi inanılmazdır. Bu tip filmleri çeken insanlar yaratıcı zekanın doruklarında takılan insanlardır ve onlar kesinlikle saygıyı hak etmektedirler. İşte bu filmin yapımcıları bu ünvanları sonuna kadar hak ediyorlar.

Filmin ilk 5 dakikasında kendi kimliğini reddeden bir adam gördüğümde "Amaaan yine mi disosyatif kimlik bozukluğu olan bir adamın hikayesi?" diyecek oldum ama bu çok ucuzculuk olurdu. O tip filmlerin hiçbirisinde bunu körün gözüne parmak sokar gibi ilk 5 dakikada belli etmezler.

Haliyle bu merak beni filmi izlemeye yöneltti. İzledikçe film girdap gibi sizi içine çekiyor. Filmin her saniyesini adeta siz de oyuncularla birlikte yaşıyorsunuz. Siz de başrolün düşündüğü gibi düşünüp onun yapmak istediklerini yapmaya çalışıyorsunuz.

Filmin gizemini yok etmemek adına detay vermiyorum. Zira bu muhteşem filmi, film hakkında hiçbirşey izlemeden oturup izlemek çok yerinde bir davranış olur.

Sizden tek bir şey istiyorum. Bu filmi benim önerimden sonra izlerseniz lütfen yorum kısmına memnuniyetinizi bildiren bir teşekkür yazısı yazın. Bu kadarını hak ediyorum. Zira bu filmden sonra bana hak vereceksiniz. Çünkü size 10 puanlık bir film vaad etmiyorum, 10++ bir vaad ediyorum.

 
Toplam blog
: 352
: 2915
Kayıt tarihi
: 05.06.10
 
 

Jack Amca, düşünsel dünyasındaki gelişmeleri dışa vurmak niyetiyle başladığı yazı yazma sevdasına..