Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '15

 
Kategori
Özel Günler
 

Yaşam sizlerle güzel sevgililerim

Yaşam sizlerle güzel sevgililerim
 

Sevgiyse konu, sevmekten geçerse duygular,

Etrafımda eşim, yavrularım, akraba, dostlarım var,

Sevgiyse zamanın adı,

Her daim, her nefes sınırsız alanı kaplar.

Sizlerle birlikteyken zaman hiç bitmesin

Özlemlerim, hasretim uzamasın

Bana mutluluk, gurur verdiniz,

Canıma can kattınız sevgi kaynaklarım.

Sevincimde, üzüntümde yanımda,

Sadakat, umut, azim  oldunuz ruhumda,

Anlam buldu sevgi kanımda, canımda

Yaşam sizlerle güzel, sevgililerim.

Doldurdunuz kalbimin derinliklerini,

Yar oldum, ana oldum, bacı oldum,

Can oldum, arkadaş dost oldum,

Güçlendim, sizlerle benliğimi buldum.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..