Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Yaşam yoldaşım benim

İçimde özüm

Yolumda gözüm

Asmamda üzüm

                  Uçmada kanadım benim.

 

Mangalda közüm

Dilimde sözüm

Mevsimde yazım

                 Yaşam yoldaşım benim.

 

Tarlamda başak

Bahçemde çiçek

Softramda içecek

               Gönlümde tokluğum benim

 

Önümde işim

Soframda aşım

Gölgede güneşim

                Gecemde ışığım benim.

 

Gönlğümde gençlik

Kolumda güçlük

Yokluğun hiçlik

                         Yaşam yoldaşım benim.

                                                          Yılmaz SUNUCU

 
Toplam blog
: 40
: 99
Kayıt tarihi
: 02.05.12
 
 

1942 Uşak doğumlu. Öğretmen. Öğretmenliğini 1960-1992 yılları arasında 32 yıl Konya-Kadın..