Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Yaşam yorgunluğu

Yaşam yorgunluğu
 

Hayatımın yeni bir evreye girdiğini düşünüyorum. Keşke bu ülkede çalışmalar ve emekler hakkıyla değerlendirilse ve uzmanlıkları tescil edilse. İnsanlarla olan bütün ilişkilerimde , her ne kadar diğer insanlarla ortak amaçlara odaklanmak, kaynakları ortak kullanıma sokmak, sonuca ulaşmanın yarattığı keyfi ve tatmini yaşamak istesemde görüyorum ki bencillikler, hoşgörüsüzlükler ve anlayışsızlıklarla bezenmiş ilişkiler yaşamaktayız ve kendimizi kendi girdabımızda boğmaktayız çoğumuz. Allah’tan ki üzerimde hayatın bana yüklediği görevleri ve sorumlulukları eksiksiz ve mükemmel bir şekilde yerine getirmenin vicdani rahatlığını taşıyorum.

Ne yazık ki kendimi kandırmaya ve kandırılmaya açıklığım pek çok şeyi kaybetmeme neden oluyor.Bunun altında da gerçekleri görmek konusundaki korkularım yatıyor hayat beni o kadar yordu ki.Eskiden can attığım sorumluluk ve zorunlulukların altına girme durumundan o derece kaçıyorum ki ilişkilerimi ve içinde bulunduğum her türlü ortamı, aile iş, arkadaşlık fark etmeksizin terk etmeyi bile göze alabilecek mertebedeyim.Oysaki insanları kendimden uzak tutmak, aslında kendimden uzaklaşmak anlamına gelmiyor mu?

Manevralar, oyunlar ve ikiyüzlülük, karakterinize entegre olamayan unsurlar.Son zamanlarda maalesef ki her türlü ortamda bütün bunları yapmaya tahrik ediliyorum ve kendimden rahatsız olacak konuma geldim.

Öyle görünüyor ki şu an için yaşamımda varolan şartlarla ve imkanlarla yani tanrı tarafından bana sunulmuş olanla idare etmem gerekiyor. Yaşadığım andaki hayatsal ritme uyum sağlayabilmek her ne kadar çok zorlasa da beni, inanıyorum ki yarınlar çok daha sağlıklı, daha güzel ve daha ışıklı olacak. Tanrısal olanın himayesinde, ortalama bir seviyeye rıza göstermek, bilgeliğin ve içsel gelişimin kapılarını ardına kadar bana açacak. Şu an yaptığım aşırı uçlarda dolaşmak, ama yapmam gereken hayatımdaki her unsuru dengelemeye çalışmak olmalı.

Yine de bir şarkıda dediği gibi “ Yorgunum çünkü yorgunluğumun yaşamak gibi bir anlamı var.Yine de yaşamaktan aldığım zevkin tadına düşmanlarım varamazlar.” Yaşayacak ve daha neler göreceğiz bakalım.


 
Toplam blog
: 167
: 1867
Kayıt tarihi
: 20.04.07
 
 

01/06/1967 Rize/fındıklı doğumlu olmama rağmen doğum yerimi hiç görmedim. Türkiye'nin hemen her ilin..