Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Yaşama dair

Acabalarla yaşamı sürdürebilir misiniz, ya da bir acaba yüzünden elinizdekileri kenara koyabilir misiniz....

İnsanın kendini tanımaya çalışması bence en büyük terapidir ama ne yazık ki her zaman kendimize karşı dürüst olamayız. Bazen aklınızı dinlemekten kalbinizi duyamadığınız olur mu benim çoğu zaman öyledir, ne diyebilirim ki duygusal olgunluğa ulaşamama hastalığından müzdaripim.

Arkadaşlarım bana her zaman derki akışına bırak ama akışına bırakmak o kadar kolay mı? Beynime bir raket yerleştirebilseydim aklıma gelen düşünceleri savurabilirdim ama malesef bir rakete sahip değilim. Bir rakete sahip olmadığım gibi zayıf anımda beynimi istila etmeye hazır düşüncelere sahibim. Ha bu arada dışarıdan çok neşeli gözükebilirim ne diyeyim tiyatro oyuncusu falan mı olsam acaba??!

Genellikle hayattan ne istediğini bilen bir insanımdır ama sözkonusu ilişkiler olunca offf orası tam bir muamma. Hani farkında olmadan kendi kafanızda bir kalıp oluşturur ve hayatınıza giren kişileri bu kalıba sokmaya çalışır bu kalıba girmeyince de mutsuz olursunuz , ya da bu kalıba uyan biriyle beraber olunca da bir şeyler mi eksik ne diye düşünürsünüz ya işte bence sorun tam da bu. Ve ne yazık ki kadınlar olarak beynimize hükmedemediğimiz sürece, ki nasıl yapılır bilmiyorum, mutlu olma bizim için çok zor. Hop bakın şimdi duygusal olgunluğa ulaşamamadan sonra bir de tatmin olamama hastalığı çıktı başımıza.

Her şeye rağmen hayatın güzel olduğunu düşünüyorum. Bize mutlu olmamız için fırsatlar verdiğini ve inanıyorum ki bu fırsatları kullanabildiğimiz sürece mutlu olma şansına sahibiz. Diliyorum ki yol ayrımına geldiğimizde doğru yolu seçebilecek bilgeliğe ve seçimimizi yaptıktan sonra mutlu olabilecek ve bunu yeterli bulabilecek bir kalbe sahibizdir.

 
Toplam blog
: 6
: 486
Kayıt tarihi
: 24.05.10
 
 

Kendimi tanıtmak nedir ne değildir, düşündüm… Gökyüzü müyüm yoksa sadece bir yıldız mı ya da kendini..