Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Yaşama Hırsı

İçimde eski günlerin acısı...
Eski ve sönük hayat,
Çehremdeki bunca hat...
Hep o günlerin anısı...
Ama ne çıkar?
Çelik gibi azmim var....
Burcu burcu bir isteğim...

YAŞAMA HIRSI!
Kadere zor yenileceğim...
Zor yenecek beni.
Hayata yeniden başladım,
Alnımdaki çizgileri birer birer sileceğim...

Bu acı solda sıfır olmalığın acısı... Işık dolu dünyamın en parlak yıldızı kaydı... Kimbilir daha kaç yıl yerinde duracaktı... Bu ayrılık bu tükeniş senden olmasaydı... Herkesin yaptığı gibi kabullenirdim... Farklı olduğunu düşünmeseydim...

Geliyorum eski sıcaklığınla kucak açabilcek misin bana?
Hatıralarımı- hayellerimi canlandırabilecek misin bana?
Gelmenin büyük mutluluğunu ve heycanını yaşarken gönlüm...
Gitmenin büyük hüznünü dolduracağım yüreğime...
Bir meltem gibi esip, tüm bedenimde okşayacak mısın beni?
Yoksa sert rüzgarlarınla dağatacak mısın?
Gelir giderken düşüncelerim olmazdı bu şehre...
Gönlüm istediği zaman ziyaret ederdim...
Şimdi bu gelmelerin ve gitmelerinde değişen bir çok şey var,
BU GÖNÜL ŞEHRİNDE...

 

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..