Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Yaşamak bir mucizedir!

Yaşamak bir mucizedir!
 

Bir mucize

 

ceylan gözlerinde bir avcı gördüm 
düşmüştü bir gece ansızın peşine 
elimde ne vardı sana yardım edecek bilmiyordum 
ne vardı seni saklayacak, seni koruyacak ondan bilmiyordum 
ölüm bu saklanılmaz da, kaçılmaz da 
ama yine de son bir umut 
avcının tüfeği tutukluk yapar da atmaz ya 
hani gece biter, iz kaybolur, avcı yorulur da 
sen yaşarsın bir mucizedir bu 
her yaşamak mucizedir aslında. 
 
gece bitti uyandım 
gördüğüm bir kabusmuş 
ne avcı var, ne ölüm 
ama ceylan gözlerin tam karşımda 
kalbini de dinledim yaşıyorsun 
benden mutlusu var mı dünyada?
 
 
 
Milliyet Video'da '' Dünyadan İniyorum '' videomu izleyebilir,
kendi sesimden bu şiirimi sevdiklerinizle paylaşabilirsiniz.
Bütün şiirlerime;
adersinden ulaşabilirsiniz.
Şiirle kalın...
 
Toplam blog
: 12
: 374
Kayıt tarihi
: 05.03.12
 
 

1988 yılında Kayseri'de doğdu. Afyon Kocatepe Üniversitesi Protez- Ortez bölümünü bitirdi (2009) ..