Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '07

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Yaşamak en güzeli

Yaşamak en güzeli
 

(5)
Evet... Bu beşinci sayfam devam ediyorum. Bana gelen desteklere teşekkür ederim.

Yeni yıla 31/12/2007 saat:23:00'ten itibaren uyuyarak girdim. 1.nci kemoterapimi olmuş, yemeğimi yemiş. Ne yapacağını bilmeden, yarının nasıl olacağını bilmeden yattım.

Haa yaşamımda 35 senedir içitğim sıgaraya 28/12/2006 saat 09:30 da son verdim..30 gün sonra bir sene olacak. Artık kızım beni öperken "Baba kül tablası gibisin" diyemiyecek. Sabahları sıgara içmek için kalkmayacağım. Bir de hafta sonları içitiğim 2-3x3=9 duble (yani bir büyük) rakıyı da içmiyorum. Her hafta sonu, cumartesi pazar toplam 2 bardak kırmızı şarap. Maç seyrederken veya balık yerken iyi gidiyor..

Kemoterapi öncesi çok sevdiğim çöreklerden kemoterapiden sonra tiksinti gelmeye başladı. Her şeyi yemez oldum. Geceleri kabuslar görmeye 03:00 den önce yattığımı hatırlamıyorum. Tabi bir de gündüzleri uyumaya başladım ve aşağı yukarı 16.ncı günde sag elimi saçıma attığımda bir tutam saç geldi. Geliş o geliş... Hemen berbere -0- a vurdurdum. Sadece orası olsa ne ise kolumun dirsek ten ele kadar olan sınırdan başka bir yerde kıl dı tüydü bir şey kalmadı..

Eşimin yüzündeki ifadeden zor durumda olduğum anlıyordum ne ise..
24/01/2007 de doktoruma muayenehaneye gittim. Aynı gün kan tahlili (Her pazartesice cumadan hariç) yapıldı. Yarın 25/01/2007 de başlayacak 2.nci kemoterapi için reçetem yazıldı.

Yine ben ilaçlarımı alarak koşa koşa gittim..Muayenehaneye girdiğimde hemşire hanım. "Ooo Murat bey yeni sitiliniz hayırlı olsun." diyerek karşıladı beni. Saçsız halimden dalga geçti benimle..

Birincideki gibi 3 gün sürdü. Toplam 4 seans kemoterapi görecektim. 3.ncü ile birlikte radyo terapi başlayacaktı.

 
Toplam blog
: 28
: 1274
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Merhaba, 1956 İstanbul/Kuzguncuk doğumluyum. Aslı Tuğçe adında bir kızım, Hülya Nihal adında bir eş..