Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '08

 
Kategori
Edebiyat
 

Yaşamak güzel şey doğrusu... diye yazmış değerli şair

Yaşamak güzel şey doğrusu... diye yazmış değerli şair
 

Yaşamak güzel şey doğrusu

Üstelik hava da güzelse
Hele gücün kuvvetin yerindeyse
Elin ekmek tutmuşsa bir de
Hele tertemizse gönlün
Hele kar gibiyse alnın
Yani kendinden korkmuyorsan
Kimseden korkmuyorsan dünyada
Dostuna güveniyorsan
İyi günler bekliyorsan hele
İyi günlere inanıyorsan
Üstelik hava da güzelse
Yaşamak güzel şey
Çok güzel şey doğrusu.

Melih Cevdet Anday

Bu güzel ve anlamlı şiirle blogdan ayrı kalmak istemedim. Her gün blog yazılarını okusam da, yeni bir yazı eklemek istesem de günlerdir yeni bir yazı ekleyemedim. Yeni bir yazı eklememiş olmamamın blog dünyasında büyük eksiklik yaratmayacağını biliyorum da, ama gönlümce bir yazı yazıp da ekleyebilmenin mutluluğunu da istiyorum. Son zamanlarda öyle çok okuyup kendimi yormuşum ki, sağlığımı etkiledim diyebilirim. Bundandır ki yeni bir kitap yazısı yazamıyorum. Sağlık için diet yapmak lazım, yemeklerden de söz edemiyorum. Çok yorulduğumdan da yürüyüşlerime çıkamıyorum ki, yürüyüş hikayelerimi anlatayım. Blog toplantılarına da katılmak kısmet olmadı, giden arkadaşlarının yazılarını okumakla yetiniyorum. Sözün özü, en kısa zamanda yine umutlu, yararlı bilgilerle ve yüreğimden gelen yazılarımla olmak istiyorum.

Zaman içinde daha sağlıklı ve umutlu olabilmeyi kendim ve hepimiz için diliyorum, sevgilerimle.

Resim kaynak
http://www.resimmotoru.com/data/media/91/3D_smile_karakterleri.jpg

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..