Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Yaşamak

Yaşamak
 

Bütün yaşadıklarıma sarılıyorum

Bütün deneyimlerimi kucaklıyorum

Başkaları için yaşadım zaman, zaman

Başkalarının dümen suyuna  gittim

Bile bile zehirli ballar yedim

Yediysem bu benim hayatım dedim

Yaşadıklarımdan pişman değilim

 

Aşklarım, hüzünlerim, acılarım

Uçurum kıyılarım

Kırılan dallarım

Sessizliklerim

Bağıra çağıra kavgalarım

Güzel günlerim

Koşuşturmalarım

İçimden kopamayan çığlıklarım

Yaşadığım her şey

Benim hayatım

Hepsine sarılıp öpüyorum

Acılarıma ağlıyorum

Olsun,

Ağlaya,  güle...

Düşe,  kalka değil mi hayat

Aşk sadece aşk olarak kalmaz

Aşk bir çok şey öğretir,

Sever, sevilir, üzülür

İnsan kalbi böyle büyür

 

Bütün yaşadıklarıma sarılıyorum

Bütün deneyimlerimi kucaklıyorum

Hepsini sarılıp öpüyorum

Kendim dahil,

Kimseyi kınamıyor,  suçlamıyor,  kızmıyorum

Yaşadıklarım için

Tanrı’ya  teşekkür ediyorum

 

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..