Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '14

 
Kategori
Doğal Hayat
 

Yaşamanın hazzı ile aranan

Yaşamanın hazzı ile aranan
 

Yıllardır aradığım bulduğum hüzün müydü

Ondan mı hep mahzunsun gönlüm

Ondan mı hep gün tersine döndü

Sımsıkı sevgi yerine hüznümü yaşadım

Kasırgaları yaşamışım sanki ayın on dördü

Derin acı ruhumda hissettiğim ahenksizlik

Giydiğim deli gömleği demek ki sensizlik

Bu hayal perdesinde yansıyanmış ahenksizlik

Dudağımda feryat sözler meğerse acizlik

Kah, görünüp kaybolan ise basiretsizlik

Kah demir yumruğu gibi sineme vurulan bunlarmış

Arayıp da bulduğum hüzünmüş

Galiba bilinmemezlikte bu imiş

Yar seni aramaya devam ediyorum

Hançer gibi yüreğime tatlı hislerle saplanan

Benim ile tamamlanan

Yüreğimde aşk ile volkan volkan kaynayan

Aranan

Çabuk bulunmayan

Yaşamanın hazzı ile aranan

Yar bekle geliyorum yüreğimde dalgalanan

Seni buldum yüreğimin köşesinde tanımlanan

Geliyorum koşarak sana canan

Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..