Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '16

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Yaşamaya Vaktin Var mı ?

Yaşamaya Vaktin Var mı ?
 

şimdi yapabilirsin :)


İşte veya özelde yaptığım pek çok sohbette en çok karşıma çıkan konulardan biri: "Zamanım olunca bir gün" diye başlayan cümleler. Hani o hep bekletilen, bir türlü yapılamayan, küçük veya büyük özlemini duyduğunuz, aslında ruhunuza çok iyi gelecek ama hep bekletilen o hayallerden bahsediyorum. Hayal olmaktan öteye gidemeyen, daha doğrusu olmasına, gerçekleşmesine izin verilmeyen hayallerden. Hani çok istersiniz ama onlardan bahsederken ya da hayalini kurarken "keşke" diyen gözlerle baktığınız küçük büyük işte o hayallerden bahsediyorum :)

O an hep aklıma Osho'nun sözü gelir: "Ego; her şey tam olduğunda huzurlu olacağım. Ruh; sen huzurlu olduğunda her şey tam olacak". Bazı insanlar, evlensem, çocuğum olsa, çocuklar okulu bitirse, evlense... ben o zaman kendim için şunu bunu yapacağım gibi düşünce kalıplarıyla kendi mutsuzluklarına kendilerini emanet etmiştir. Ya da "şu işim büyüsün, şu kariyerim olsun, bu bitsin, bu başlasın... sonra ben biliyorum ne yapacağımı" diye vakit geçirmeler. Hep vakit sıkıntısı ya da yanlış zaman... Doğaya koşmak için müsait değil insan, çocuklarıyla oynamak için, resim yapmak için, kitap okumak için, dans etmek için, sırtına bir çanta alıp yola çıkmak için, bir kitap yazmak için ya da aşkı yaşamak için, özgür olmak için... hiç müsait değil insan. Başkalarına, sisteme, maddeye o kadar bağımlı olunmuş ki hep egonun yönetiminde kalıp, egoda olduğunun farkında değil. Zavallı ruh hep ihmalde, son günler için bir kenarda bekletiliyor.

Peki gerçek ne? Acaba öyle bir zaman gelecek mi? Her şeyin hallolduğu, o kendine ruhuna ayıracağı zaman gelecek mi? Hadi geldi diyelim acaba kendiyle baş başa kalmayı, ruhuyla temas kurmayı bilebilecek mi insan? Belki de ruh çoktan onu terk etmiş mi olacak?

Belki de bu bekleyişler, senin yarattığın bir illüzyondur. Belki de bu bekleyişler, kendini kandırmandır. Belki de hayallerini gerçekleştirmek, ruhuna dokunmak için vaktini beklemek yerine şimdi sen vakit yaratmalısın. Ne yapmak istiyorsan şimdi seçmeli ve adım atmalısın. Osho'nun dediği gibi şimdi huzurlu, mutlu olmalısın. Şimdi doğaya sarılmalısın, şimdi dans etmelisin, şimdi yola çıkmalısın ya da şimdi âşık olmalısın...

Peki ya sen? Şimdi ne için adım atmalısın?

Yaşamaya vaktin var mı :)

Sevgi ve sağlıkla ilerleyin...

NOT: Üçüncü kitabım '' Mutluluk Arzusu'' sizleri tüm kitapçılarda bekliyor :) bu kitapla birlikte evinize sizinle başbaşa sohbet etmeye geliyorum... Beni misafir eder misin ? Birlikte yol almaya, sohbet etmeye vaktin var mı :)

 

Arzu Bıyıklıoğlu

NLP Uzmanı ve Yaşam Koçu 

 
Toplam blog
: 521
: 474
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

1971 doğumlu Arzu Bıyıklıoğlu uluslararası sertifikalı Yaşam Koçu, NLP Uzmanı, NLP Eğitmeni ve Re..