Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '17

 
Kategori
Hukuk
 

Yaşamayı bilene hukuk gerekmez, bilmeyene hukuk da yetmez

Yaşamayı bilene hukuk gerekmez, bilmeyene hukuk da yetmez
 

Hukuk kötü insanlar için icat edilmiştir, iyi insanlarla ilgisi yoktur. Fakat anlaşılmaz bir şekilde hepimiz için uygulanıyor.

Defalarca yazdık, suç işlemeyenler suç işleyinceye kadar kanunların dışında tutulmalıdır.

Çünkü adam kesenle aynı kanuna tabi olmam haksızlık ve bu beni rencide ediyor.

İlk defa mahkemelik olduğumda adliyenin yerini bulamamıştım.

Hukuk kötülerin dünyasının kurallarıdır; ama onu iyilerin dünyasına da uyguluyorsunuz.

Hukuk dediğin sevgili öpücüğü değil, sert ve incitici kurallar; yeryüzünün en terbiyeli insanı olarak böyle bir düzene muhatap olmaktan utanırım!

Bu konuda, benim gibilerle beraber; pozitif ayrıma tabi olmak istiyorum.

Hukuk karşısında niye herkes eşit olsun ki; o, adam doğruyor, ben pırasa doğruyorum!

Hukuk sanki kötüleri yola getirmek için var ama iyileri yoldan çıkarıyor, katil Annibal komşum olmuş; gitsin cehennem deresinde yaşasın şerefsiz! Kötülerin varlığıyla iyileri kirletemezsin!

Kerim Korkut hukuk kitabını eline alacak. İnsanları iyi ve kötü diye ayıracak. Bir elinde gül, iyiler için; diğer elinde sopa, kötüler için.

Hukuk herkes içinmiş. Niye ki? Herkes suç işleyecek diye bir kural mı var? “Belki bir gün işlersin”. Al eline kitabı belki bir gün gel!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..