Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Yaşamdan dakikalar TV8

Yaşamdan dakikalar TV8
 

Benim için öyle özel bir yeri var ki bu programın, perşembe akşamlarını iple çekiyorum ve program bittikten sonra garip bir tebessüm kaplıyor yüzümü, hemen bir sonraki perşembe saat 21:00 olsun istiyorum. Var mıdır böyle bir program etrafta? Ben hiç duymadım, görmedim de...

Herkes bilir aslında, bilmeyenler veya bilip de izlemeyenler için paylaşmak istedim programın bana hissettirdiklerini... (Bu arada, buradaki insanların özel hayatlarını hiç gözünüzün önüne getirmeyin, ama bunu sadece kendiniz için yapın ve izleyin.)

Sunay Akın, Haşmet Babaoğlu, Nebil Özgentürk ve Hıncal Uluç' un hazırlayıp sunduğu program; şiirle başlıyor, özlü sözlerle reklam haberi veriyor, özel çizgi film ve belgesellerle süsleniyor; hayatın renklerini, zevklerini, çelişkilerini, karmaşasını öyle içten ve samimi bir dille anlatıyor ki izlemeye doyamıyorum. Hele bir de spor ve siyasetten uzak oluşu mutluluğumu daha da artırıyor. Sanattan, kent kültüründen hayata farklı pencereler açan tam bir kültür hazinesi...

Bu kadar çok şeyi nasıl biliyorlar diyorum çoğu zaman, ve Sunay Akın' ı hayranlıkla izliyorum. Haşmet Babaoğlu' nun mutevazı tavrı, Nebil Özgentürk' ün anlamlı sözleri, Hıncal Uluç' un kahkası ve yorumları... Hepsi ama hepsi ayrı bir renk katıyor programa ve birden hayatımın olmazsa olmazı haline dönüşüveriyor.

Magazin programlarının yayınlanlanıyor olması bir yana, bir de insanların üşenmeden programın içeriğini eleştiriyor olmaları tahammmül edemeyeceğim duygular tatmama neden oluyor! Ve bu yüzden ısrarla, inatla, üstüne basa basa söylemek zorunda hissediyorum programın güzelliklerini.

Her hafta yeni bir kitap, yeni bir film, yeni bir şiir ekleniyor hayatıma, hem de canlı canlı... Sizin de bir an önce bu huzurlu, neşeli, sıcak, samimi, doğal, rakipsiz, masum ortamla tanışmanız ve kaynaşmanız dileği ile...

Saygılarımla.

 
Toplam blog
: 20
: 2010
Kayıt tarihi
: 07.02.07
 
 

İstanbul'da yaşıyorum. Mimari Restorasyon mezunuyum. Uzun zamandır doğal, tarihsel ve kültürel ko..