Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '15

 
Kategori
Güncel
 

Yaşamı gözyaşlarında boğduk ya

Yaşamı gözyaşlarında boğduk ya
 

Kırılan kalp sanki bu kaya...


Ülkemin son günleri üzüyor beni

Hem de iyice üzüyor

Üzüyor da üzüyor ha inanın

İnsanlarım

İçimdeki insana olan sıcaklığı

Aldı götürdü benden

Çoğu insana sıcaklık duymuyorum artık

Yaşamı gözyaşında boğduk gittik

Olmaz böyle bir şey ya

Olmaz böyle modern bir ülke ya

Olmaz böyle aldırmaz bir insanlık ya

Olmaz böyle gün geçtikçe insanlıktan uzaklaşmak ya

Bense durmadan şöyle seslenir dururum

Uzun zamanlardır

Buyrun efendim

AĞLASAM

Direnirken tükenişlere

Gözyaşları düştü

Yalnızlar meleğinin

Hüzünlü göz kapaklarıma

 

Ağlasam

Ağlasam

Açılsa şu kapkara ümit yollarım

Uzansam ışığa

 

Unutsam

Yeşilden sarıdan yoksunluğumu

Gitse artık

Şu hüzünlü duygular üzerimden

 

Varıp gitsem doğduğum köye

Söke’nin Nalbantlarına

Otursam dere kenarında

Bir çınar ağacı gölgesinde

 

Hayaller sarsa beni

Özlemlerim gelse ziyaretime

Alsa kollarına sarsa

Bir kestane kızılı beni

 

Ağlasam

Ağlasam

Açılsa artık ümit yollarım

Kurtulsam tükenişlerden

(Halil Güven-Şiirlerim-Söke)

...

Saygı ve sevgilerimle

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..